IN SOUTHWEST, EAST AND URABÁ ANTIOQUIA

Objective

To contribute to the improvement of food security for the student population of the rural educational centers (CER). This would be supported by the Fundación Fraternidad of Medellín, by maintaining organically mineralized agricultural gardens, which would enable an increase in the availability and the consumption of fruits, tubers, roots, and vegetables.

Locations

We have a presence in the following municipalities : San Rafael, San Carlos, Titiribí, Támesis, El Peñol, Granada, El Retiro, Jericó, Andes, Ciudad Bolívar, Tarso, El Santuario, Carmen de Vivoral and Vigía del Fuerte.